ANARCHIA CDN


Znowu to zrobili. Znowu miasto jest zdewastowane, sklepy rozkradzione a policja bezradna. Nikt się tego nie spodziewał. Wstałam rano i zobaczyłam zniszczone sklepy w najbliższej okolicy. Z okna widziałam monopolowy (mam ładny widok), a później splądrowany osiedlowy spożywczy Target, wybite szyby w banku na rogu, okradziona kwiaciarnia i totalnie zniszczony salon fryzjerski. Poszłam na Mag Mile - główną ulice w Chicago z dużymi i drogimi sklepami. Po drodze widziałam 7-eleven (coś jak nasza Żabka) w totalnej rozsypce. Szkoda, dopiero niedawno wymienili szybę i zdjęli dechy po ostatnim wandalizmie. Na Mag Mile powtórka z rozrywki. Sklepy zdewastowane i rozkradzione. Znane bardziej i mniej: Hugo Boss, Burberry, Nike, Pandora, Dior, Zara, YSL, Timberland, Ugg... Nie mówiąc o bankach, sklepach jubilerskich, i wielu wielu innych miejscach "po drodze". Ostatnie grabieże miały miejsce przy okazji protestów pod koniec maja o czym tez pisałam tutaj. Niektóre sklepy jeszcze się nie pozbierały, niektóre jak Victoria Secret nawet nie zdążyły się otworzyć, inne były otwarte może dopiero od 1-2 tygodni. Na miejscu dużo policji, ale nie ma to jak przyjechać po fakcie. Gdzie oni byli całą noc? Podobno jeszcze o 6 rano dzika banda biegała z towarami po ulicach. Totalnie bezkarni. Wiadomo kto to był, w sieci jest pełno nagrań. Nie kryją się, nie zakładają masek, nie spieszą.... Wyglądają jak na zakupach. Sami zobaczcie, nie potrzeba słów. Ja tam białych nie widzę...

Wystawa sklepowa Ralph Lauren na Mag Mile



W oknie wystawowym sklepu telefonii komórkowej AT&T jeszcze pozostałości poprzednich grabieży. Zabarykadowany sklep postanowiono "przyozdobić" hasłami solidaryzującymi z czarna społecznością...

.... niestety nie pomogło. Szyba obok została zniszczona, a sklep zdemolowany


Komentarze